Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Дорда В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Дорда В. О. Соціолінгвальні параметри американського студентського сленгу [Електронний ресурс] / В. О. Дорда // Філологічні трактати. - 2015. - Т. 7, № 1. - С. 20-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2015_7_1_5 Мета роботи - визначення соціальних параметрів американського студентства в призмі доцільності виділення відповідного виду сленгу. Під час аналізу відмітних рис молодого покоління від суспільства загалом враховано такі базові елементи як вік (19 - 24 роки), рід занять (навчання та відпочинок) і режим функціонування (університет, коледж). Студенти є особливою групою молоді, яка здобуває вищу професійну освіту, яка не лише надає людині навички та уміння роботи за певною спеціальністю, але і передає індивідові соціокультурні цінності, культуру суспільства, що сприяє успішній інтеграції в соціумі. Процес соціалізації відображається в мовленні американських студентів, зокрема за допомогою використання сленгу. На основі виділених соціокультурних аспектів (самостійність, соціалізація, самопрезентація, система ціннісних пріоритетів, норми поведінки, інтерпретація інформації, замкненість) досліджено американське студентство як окремий соціум зі своєю універсальною мовою та лінгвальними рисами.
| 2. |
Совенко А. M. Реалізація позитивної оцінки в англійському та американському сленгу [Електронний ресурс] / А. M. Совенко, В. О. Дорда // Філологічні трактати. - 2012. - Т. 4, № 2. - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2012_4_2_19 Проаналізовано особливості оцінки як соціолінгвістичної категорії, розглянуто її класифікації, визначено основу позитивної оцінки мовця. Досліджено шляхи та форми реалізації позитивної оцінки на різних рівнях американського та британського сленгу.
| 3. |
Дорда В. Співвідношення студентського сленгу з загальним та спеціальним сленгом [Електронний ресурс] / В. Дорда // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Філологічні науки. - 2009. - Вип. 81(1). - С. 329-333. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzs_2009_81(1)__81
| 4. |
Дорда В. О. Передача фоностилістичних прийомів під час перекладу сучасних англомовних рекламних текстів [Електронний ресурс] / В. О. Дорда, Ю. К. Голобородько // Нова філологія. - 2017. - № 70. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2017_70_15
| 5. |
Дорда В. О. Американський студентський сленг: лінгвокогнітивні аспекти [Електронний ресурс] / В. О. Дорда // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. - 2013. - № 1052, Вип. 74. - С. 130-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIFL_2013_74_25
|
|
|